2/7/11

dupp dapp dupp dap!! kenape erk??

Posted by asliana muslim at 2:10 PM
assalammualaikum,

sejak semalam lagi hati aku berdebar-debar humm kenapa erk??
da lah tak der mood
mak lak asik nak hot jer memanjang aku lagi la hot lau orang camtu.
eee sabar2!! sabar itu separuh daripada iman!
-
-
-
semalam aku der kenal dengan sorang budak nie
hemm dia yang nak kenal dengan aku so aku pon layan jer lah!
tak salah pon kan lau kawan2???
"kawan biarlah seribu"
ceh!!
huhuuhuh aku nak melalot sekejap lah
actually aku jelez dengan budak yang aku kenal tu
dia sebaya dengan aku 18 tahun
sekarang nie dia tengah ambil sijil kemahiran
malaysia universiti pe tah aku da lupa a pe dia g tau!!!
dia ambil "inglish"
dia masge aku pon speaking ceh! nasib baik la aku tak bodoh "bi" hehehe
tau la sikit2 so aku pon layan la per yang dia tanya kan tu!


aku : u trial dapt bape? (spm)
dia : ala x bnyak pon 4 je..
aku ; 4 A ker??
dia ; aah..alaa x byak pon u lak bape??
aku ; ehh rasia hahahha 
i nye trial hancur a malu na akp hee..

ooowwhhh malu ma aku!!!! aku jer bodo nyesal x wat tol2
but da terlewat & xtak ley da nak putar an mase for wat balik spm!!!
malu5!!!!

dia nak jadi pilot kot coz dy mohon tu eee
haaa!!!!
hope sngt aku dapt masuk U
aku x nak la hidop susah!!!!
YA ALLAH TOLONG LA HAMBA MU INI
SESUNGGUH NYA AKU ALPA & LEKA DENGAN BENDA2 YANG TAK BERFAEDAH!

0 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea