1/31/11

ujan sepanjang hari,,

Posted by asliana muslim at 5:43 PM





assalammualaikum,,,

ari nie da masok 3 ari ujan x henti2
langit menangisla huhuhuuhu
aku pon nangis sekali coz tak dapat kua umah!!! huhuhu
 sepanjang hari juga lah aku membuat taik mate kui2
time nie la nak balas dendam!!
taun lepas kan sekolah lagi so x berpeluang nak tido sampai tengah ari
so nie la mase nye tok membalas dendam!!! & mase kemasan nie tak buley nak dilepas kan
hohoo


hari ker 2 hujan tidak rede2 jua!!!
so,,, tepat pukol 2 petng
-
-
-
-




 hah!!!
apa sudah jadi???? nie la jadi nyer kui2
aku bersama-sama pokder,,ayah asim,,ciknoi,,
dok di tepi jalan hanya kerana ingin menyaksi kan LETOURDE LANGKAWI
mereka melalui di hadapan rumah ku,,,,
cehh!!



 berrduusuuppp!!! laju beb pai payung aku pon terbang
hahhaa 
naseb baik sempat snap

 huh pape pon good luck!!!
MALAYSIA dpt tmpat ke 11
okey la tu huhuhu
-
-
-
-
-
-
aaaiiiyyooyoyoyoyo
pondok kempas banjir ma!!!
ngok nie belakang rumah aku!!!

 air naik ma!!! tapi rumah aku x masok air coz rumah tinggi
selamat la daripada menjadi mangsa banjir
hahhaa

pagi2 lagi abah da ciap2 nak g tanggok ikan
memandang kan kaki nya kurang sihat aku & mak tak izin kan
but dia still berdegil nak
pergi gak!! da tak boley nak halang hummm
hmmm poihh laa bahh jage dri baik2

hah nie la hasil nye
ikan putih & ikan keli
besar giler ikan keli nye!!!


yang jadi mangse menyiang nya aku& mektam
adeh!!!!

ngok nie besar giler!!!
hohohoh

3 comments:

KELI OH KELI said...

wow..ada entry sebut ttg ikan keli di sini...jomlah tgk blog ikan keli pulak..macam2 cerita keli ada di sini.. ")

asliana muslim said...

sure heheheh

kakngah said...

ikan belengkau dlm besen!

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea