2/14/11

aper itu manja??

Posted by asliana muslim at 9:36 PM
assalammualaikum
-
-
siang tadi kawan sya tanya sya  
APA TU MANJA??
CAMANA NAK JADI MANJA??
k itu la persoalan yang saya dapat hari ni so saya tak dapat nak explain kat dia dengan lebih detial
hahaha so saya explain jer la at dalam blog kesayangan sya ni

wahai sahabatku cuba ko ngok pic ni
adakah ini dikata kan manja??

aku tengok cam gatal la pulak huhuhu
ni bukan manja lagi nie
so seterusnya
~
~
ini boleh dikata kan manja!
sebabnya she still budak2
bayang kan lau owg da tua bangka nak ngade2 camnie
adakah manja nmenya!??
kita mungkin boleh bermanja-manja seperti nie
but berpada-pada lah k
jangan sampai over la pulak hahhaa

OKEY lah kita sbagai perempuan mang la ada sifat manja nie
cuma kita kenalah pandai mengguna kan anugerah yang ALLAH da bagi kat kita
tetapi kita tak boleh over sangat nanti dikata "ngade" or "gedikz"
hehehehe so my friend kalo ko nak tau & nak rase camana nak jadi manja
ko kena lah jadi cam waita melayu terakhir
tak mau garang2 nanti boy taknak kat ko! hahaha
if ko garang aku takot ko jadi cam ni hahhaha


~
~
~
so renung2 kan selamat beramal huhuhh

4 comments:

KELI OH KELI said...

ohh ..itu rupanya manja..hehe..bagus huraian yg kamu buat...like!

ninatoiiemazuka said...

beb!! aku asih blurrrr,,, haha

asliana muslim said...

hahha lau blurrr gakkkk!!! ke cari la makno ea sendiri kui3

asliana muslim said...

KELI OH KELI
hohohhhooh thanks coz like

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea