2/28/11

NORIZZATI NIASARA

Posted by asliana muslim at 1:21 PM
ASSALAMMUALAIKUM  
heyy all
heee
^_^


seee!!!!!!
ahli baru keluarga ku hehheeee
anak along nisa!!!
yehhh baru lahir
mase hari jumaat x silap la
yes mang x silap lagi
mase kejadian kemalgan dakdik tu
babay nie d lahir kan
rase2 aku lah kan bby nie dpagil
mia koT!!!!
coz aku pon om kesempatan lagi nak jumpa dia
hahhaha
macam la aku bz sngat kan,kan,kan
saje je nak bagi alasan x munahsabah la ni hehehe

pape pon congrat along nisa & sabri
krana selamat melahirkan ank sulung mereka
semoga NIA di murahkan rezeki,panjag umor nya
dan sentiasa dirahmati ALLAH!!
jgn luPa berjasa lah kpd org tua mu
AMIN YA RABBLALMIN
^_^

3 comments:

kakngah said...

wey.. ko pggl sabri tu.. sabri jek ke??
ish.. ish.. ish..

kak long said...

pacik sabri la..hahaha!!!


semalamkan kaklong tipon mek tam...memekak jer bby ni melalak...nyaring!macam nenek dia jer mulut ea...hahahah!!!

asliana muslim said...

hahhaha x ingin aku pggil pkcik!!
hahahhaa
dia da a jht nan aku!!!
issshhh mnympah aku

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea