2/19/11

KEMALANGAN MENIMPA!!

Posted by asliana muslim at 8:39 PM
Assalammualaikum,,
semalam 18 febuary 2011
tragedi kemalangan berulang!!

MUHAMMAD KUSYAIRY
(adik,angah,kucai or acai)
terlibat dalam kemalangan
-
-
-
dia dilanggar oleh seorang gurl nie
semasa dia nak melintans!!
ceritanya:

"adik nak melintas pastu adik diri tepi jalan tu
adik nak jalan tiba-tiba adik tengok moto tu 
langgar adik,,adik da tak ingat pape
adik bangun jer da ada kat hospital"

mase nie di da sudah operation & aku pon menanyakan pelbangai soalan kat dia
dia jawab jer per yang orang tanya dia

actually kepala dia lah yang cedera
purung kepala or tengkorak pada belakang kepala dia 
ada keretakan sedikit..
so tu yang kene wat pembedahan,,
dokter cakap
effect dpd operation tu

  • sawan
  • pendarahan
  • jangkitan kuman
hope effect nie tak kan kena akat dia

aku sempat snap pic dia

nie sebelum pembedahan
 
selepas operation


mase nie dia nya ubat vius x habis lagi tu
yang tido jer,,,,

okey

semoga dikau cepat semboh yer
semua orang mendoakan ko dik,,
sayang ko
ermmm

dahhhh lepas nie ko da x ley g nak men lasak-lasak
jangan lawan cakap ibu & ayah k
dengar cakap parent~

4 comments:

kakngah said...

aku tak puas hati la ngn budak pompuan tuh!

tetiber darah tun teja aku mendidih!

asliana muslim said...

aku lg la x puas hati
fmily daktu x cntct lgsog
tanya khbar pon x der!!

kak long said...

ceittt..!!!
apapunya manusia la...tak der ati perut tol..!

asliana muslim said...

aty perot dia ada la kklong just x pandai gne hahaa

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea