2/24/11

sumpah aku GiLeR ari ni!!!!!!

Posted by asliana muslim at 6:18 PM
WhAt haPpeN To Me!!!!!!
hahhahhaa
i'm crazy!???
but why!????
tak tahu la knper aku ari nie tetibe nafsu aku melonjak!!!!
ooppssss!!! jagn pkir bukan2
i mean nafsu for reading novel
hahahhaa
biar aku bukti kan kat u all k!!!!
supaya u all tak salah sangka!
huh


aku g lubry td hahaa
dua lub aku g & pinjam aaahhh novel2 nie
so paz ni habis kan masa nan novel la nampak nye hehhee
nak beli x mampu so pinjam jola!..





 hah ley cayer tak aku akan habis kan ke semua novel2 nie 
dalam masa 2 hari hahhaha
aku pon tak tau la!!!!
heee
so wait & see okey!

^_^

4 comments:

kakngah said...

novel aku baru jek smapai 2 buah kak.. syiok wey...
jgn jeles!

ninatoiiemazuka said...

giler semua novel kew?? hahahah

asliana muslim said...

hahhaha nina: tau x per
kakngah!!: perrgghhh t nak pinjam ma!! dekot pait!

Gauri said...

wei,novel semusim rindu tu best la...

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea