3/28/11

how come!!!

Posted by asliana muslim at 8:51 PM
tadi g kedai makngah,,
ada mmakne g kedai makngah huhuhuh
lau tak,,tak der makna lak nak jejak kan kaki kat kedai makngah tu ngeee~
bukan tak ingat sedara or sombong tapiiii,,,"sengan"
hm,,makngah call ayah  soh aku datang jumpa dia
coz ada kerja kosong!!
bukan kerja ngan makngah tapi ada laaaa member makngah aku tu
kerja kerani
aku da gi tanya bos tu malang nya,,,, dia cakap da ada orang nak kerje huh!!!
tensyen jew serupa tak yah g!!!
tapi dia cakap budak yang nak keje tu stay kay JELEBU
1hb nie dia masok kerja but if budak tu tak jadi masuk so automtic aku la jadi pekerjanya!
basic rm800 LUMAYAN la kot bagi aku heee~~
tapi tu lah,,,,hm hope budak tu tak jadi datng kerje nan bos tu hehehehhe
`
`
`
`
`
nie 4hb ayah ckap ada interview nure felda punya!!
aduhhh aku tau msti kau takkan dapat nya laaaa huh!!
coz tadi member aku da pergi interview
dia ckap pengurus tu kata dia just nak ambil 100 orang jer dpd semenanjung mlaysia untuk felda suport pembelanjaan study!!!
aku tak yakin jer aku ley dapat huh!!!
malaz nak pergi interview!!!!





see layak ker aku!!! humm
may GOD bless me n always success

2 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea