3/20/11

happy besday fatin!!!!

Posted by asliana muslim at 9:12 PM

`
`
`
`
semalam beday fatin!!! dia wat BBQ
huh da lama tak makan daging kambing bakar hahah
smalm tu la mnu nyah!! perrrggghhh! nikmatnya dapat makn hahaha
balik kerjer mang nga lapar mase tu than terus gi uma fatin!
abah selesai bace doa aku lah orang pertama yamg pergi makan dulu hahahha
wat muka selamber jer!!!
`
`
sedara aku perli2 aku! cam biasa lah aku kan suka wat muka seposen janji aku kenyang!??? betol tak huhuhuhu
aku sempat gak snap pic tapi tak sempat nak updte hari nie t esok aku updte k!!
actually semalam bukan besday fatin jer  malah sama ngan besday saberi!! along nisa nya hubby!
cam biasa dia tu sewel
 suka kene an aku huh! 
fedap jew!!
`
``
aku da kenyang gase cam da ngantukpulak haahahah per lagi ajak mektam balik!!
da isi perot balik la
^_^

1 comments:

G3-lina said...

sdapnyer... terliur lak aku...

*thanks follow k~

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea