3/18/11

first day kerja!

Posted by asliana muslim at 8:50 PM
hah aku da mula kerja ari nie!
ada banyak benda lagi aku kne blajar huhu,,
penat beb! 
oooppssss lupa lak nak bgi tau actually  aku keje kat kedai makan jer
dekat-dekat ngan rumah
gaji pon tak la lumayan mana pon
tapi boley la lau nak beli apa yang aku nak tanpa meminta pada orang lain =P
 mula2 kekok gak kene goreng tu ini! almaklom la jarang masuk dapor wakakaka
malu jer!
nak tau tak aku mang ada anti giler ngan sorang pakcik nie tau
dia bapak kawan aku gak! isshh meluat la ngan dia tu belgak jer lebih!
dia mang costmr tetap kdai aku keje ni,,pagi petang ada jew muka dia menebeng benci aku!
cam la takder muka orang lain huh!!! 
dia heboh la cier sal anak dia g khrsus koputer than dia tnya napa aku tak pergi gak masuk khrsus tu,,
dengan bangganya dia pon cakap la yang dia kena bayar rm500 lebih
ko orang kaya boley lerr!! aku hot je ngn dia tu nak belagak tak tetu pasal!!

ada pakcik india tu pulak ceramah aku soh smbong stdy aduhh ley plak aku dapat motivasi free hahaha
ada uncle cini pulak hahah tokey aku nie ada anak lelaki tahn uncle cina ni pon tanya la kat boy nie
u.cina: tu lu punya tunang ka
boy: ehh bukan!
hahaha uncle tu glak jew
aku da malu giler nie hahha hampeh betol!
`
`
`
` time balik hehehehe
cuaca nak ujan! huh risau gak aku takot tak lepas blik umah pulak
makcik tu soh blik hahaha
dia bagi gaji hari 
ALHAMDULILLAH!
wlau pon sikit aku bersyukur dpada tak berduet langsung hehehe
^_^

1 comments:

G3-lina said...

alah.. dowang na bergurau tu kak.. kak.. asal akk ta balas je kat uncle yang nata anak g kusus computer tu..

"alah pakcik.. orang tak reti guna komputer je pegy. saya da pandai guna dah.. siapa ade blog agy.."

huhu~ *jahat gak aku ni~

tahniah meyh dah ade kerja!

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea