1/4/11

ari ku yang malang,,,

Posted by asliana muslim at 2:58 PM
assalamualaikom,,,

arinie na cite sal ari yang malang huh!!!

sya pergi test Computer SSDC
soalan yang harus dijawab ialah 50 soalan semua nya
& yang wajib lulus 42 sahaja

mektam sya meghantar saya ke SSDC..
urusan da selesai di pejabat SSDc
sya bergerak ke kawasan test computer di belakang
bank rakyat
sendirian,,,
-
-
-
--
-
 hampir setengah jam sye mencari tempat test computer nye
tpi malang nye x jumpe2
saya pon menelefon penyelamat saye 
yang pertama: cik shilla(pengurus SSDC)

tetap tak ketemui tempat tu

so sye mula call kawan2 sya
cll fadhil huh x jmper gak tempat nye
aduhh
call fazd baru la jumper tempat yang ku cari2 an..
hahahhaa kelekar gler time nie

sya mula menjawab soalan dngn berhati-hati
hampir selesai menjwap
aty da mula x sedap
aduhh camne nie
nak tak nak saya kne teruskan menjwb...
akhirnya selesai menjwab soalan
nan klik OK
alang kah terperanjat nye 
markah sye
41/50
anda gagal
argghhhh rase cam na ngis jer time nie
penat da ce buku yang d beri
hampir 5 kali da bace
tapi x per la dugaan..
hah melayang duit aku rm27
penat je keje na cari duit bayar for lesen
 but x past!!!!
huh

hope ecok g test lagi sekali n lulus la hendak nye
kepada pembace2 blog saya ni
plizz doa an saya lulus 2nd exam computer..

ada g satu rasia
hahahhaa saya x g tau aya saya coz tkot kene marah
hahahaaa
so senyap jo la...
^_^

never ever give up!!!

2 comments:

az said...

ambik tu pun tak lulus!!!!!!!!!!aiyaak...hafal lah buku jalan raya tu betul2..

kakngah said...

itu pun failed ke???
tu la.. masin jari aku kan.. hahahha!!!
aku dulu sekali amik jek.. dh lulus..

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea