1/28/11

huaaaarrgghhh..huaaagghh

Posted by asliana muslim at 4:40 PM
assalamualaikom!!
hah saya mau sambong citer
pasal
BELAJAR DRIVE A CAR
eh po ayat den cam polik jo nie
hahaha pape je la!!!

ermmm nga begang nie!! tdi 3 kali engien kete aku mati!!
suuuppsssmmmsuuppss,,!!
kan kena marah!!

aku nerves la mse tu coz tu engien mati!!!
aduh uncle tak mau a marah same kita!! kita baru nak belaja
hahhaha

jalan jam mase tu!! dak2 balik sekola,,
so kerete pon banyak la!!
ermmm aku lagi la tak tentu arah
fikir camne2 nak bawak kerete lau jalan sesak!!
huh!!
tapi koling tu marah aku lak!!
hah nasib baik la aku ley sabar
lau tak aku pon nak blah,,tak mau belaja nan dy!!hahhaa

balik rumah muka aku dah cam t**k
hahhaa
nasib baik mak x bising2 lau tak bertambah la strss aku
kui3
okey3 sekarang moto tggal nak wat pra test pas tu terus p JPJ
hope i can do it!!!
lau fail kne bayar lagi RM51

oohhh!! aku x nak2!!!
hahhaahaa so do the best ye yana!!! cayouk3!!
(cehh bagi semngat ke ats dri sndiri kui2)

0 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea