12/18/12

HAJAT TERCAPAI

Posted by asliana muslim at 7:19 PM
Assalammualaikum..
hai bertemu lagi kite hihi
hari ni pergi class dgn perot yang lapar..
tahan kan aje bunyik2 keroncong dlm perot ni hahahah
kelakar,, nasib baik laa org sebelah tak dengar bunyi perot niee

tengok jam "12.15pm" macam tu laa
masge mmber AZA

saya: aza mintak tolong masak kan bubur, masak guna rice cooker je xpe..lapar nii,,kjap lagi aku balik mkn
aza: alaa malaz laa aku da nak siap2 nk p class ni,pyg nanti je la masak eh
saya: hmm ok la kalo mcm tuu,,

taktiktkktikk
tgok jam "2.50ptg" ready untuk balik hihihiih
perot lapa kan,, 
beli barang-barng masak , balik rumah rst sekejap..penat kan g class huhu.

ketang ketung keting,, mcm2 pulak bunyik kat dapor tuu
g tinjau,, waahh AZA tengah masak laa weeehh!! suke sukaa sukaaa sgt!!!
"bubur ayam ala2 MCD" aza yang cri menu tu kat ternet,, hihi
 tggu tunggu x masak lagi buburr ni,, adeesss lapa nyee saya
6ptg,,,akhirnya saat yng di nanti2 kan tiba,, hihihi
jemput makan semua 



ini dia bubur ayam ala-ala mcd

TQ tu mye housemte cooking for me !!! sedap nyam3 .. 
^_^

2 comments:

Unknown said...

wahhh!! sedap!! haha...
yana study kos ape eh?
btw nice blog! visit me too ;)

asliana muslim said...

hm memang seddaap okeyh hihi.. sya kos business study jepp!

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea