12/18/12

ABANG ASKAR

Posted by asliana muslim at 7:01 PM
assalammualaikum..
lame di tinggal-tinggal kan wall ni.. hmm 
sekarang da masuk musim semester 3, hope lepas nie cita-cita,impian,matlamat,akan menjadi kenyataan,,aminn..mudah-mudahan kan!! hihih..
yang lepas biarkan berlalu..yang penting adalah masa hadapan , masa yang akan dtg untuk saya tempuhi!!
"Belajar Daripada Kegagalan"  :)

okeyh mukhadimah di atas yang sedikit itu cukup la yerr,,

balik semula kepada tajuk "abang Askar" hahaha
ia merujuk kepda Sepupu saya yang telah berjaya menamatkan "Latihan Tentera Darat Malaysia"
Taniah dan syabas di ucapkan,, taniah kerana berjaya menuju ke arah  kemajuan diri,keluarga serta kehidupan yang akan datang..

Penutup tamat latihan memang meriah,, kagum saya menonton aksi kawad askar & polis terlatih itu..

ramai sangat yang datg..seawal 3pg lagi saya da keluarga gerak ke DP..

ok laa layan jer pic niee :))



pembarisan dpada askar


pembarisan dpd polis

check pembarisan oleh timbalan perdana menteri.

hah ini dia ARIF abang askar
hahahahhahaha 
taniah laa..pic ni diiringi bersama ahli keluarge beliau.

saya pon nak jugak join hihihi 
poyoss laa ko yana lalalalaa

abaikan pic ni..saje jerr nak mengayakan bunge tuu hihi

taniah yer arif.,
semoga berjaya dalam kehidupan :))

THE END


0 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea