9/30/11

mana ko pergi sayang

Posted by asliana muslim at 11:09 PM
waaahhhh title cam best je kan
heee
tadi call mak kat kmpung tu..
ada berite burok
GENDUT
kesayangan aku hilang daaaa
=(
mak cakap da 2 hari dia tak balik rumah
mse mak cakap tu mengis aku
hehehe
ngan mak2 sekali join ngis
al maklom la
tu la tempat dia n aku habis kan mase
melayan si GENDUT

haaaiii mana la ko pergi gendot
tu la aku da pesan jangan merayau t org tangkap than buang ko..hah sekarang ngok!!ko da tak balik uma kan,,,,entah mane2 la ko pergi
balik laaaa mak gindu kat ko
tu anak2 ko pon rindu da
mak cakap
dak tam pai tak de selere nak mkn..mencari ko jer
cian ank ko tau
-
-
-
eehhhhh sape gendut!?? hehehhe 
kucing kesayang aku tu laa
haaaiii mana laaa dia da pergi

2 comments:

kakngah said...

gendut g cari pakwe daaaa....

kaklong said...

ngah,gendut dah dipotong anunya..dah tak ada napsu...kehkehkeh...

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea