9/22/11

first day kerja

Posted by asliana muslim at 4:38 PM
hye....
salam petang yang indah
hehehe
indah ker ptang ni??
mybe petng korang indah kot... petang aku jer yang  tak indah..
dah hari pon tak indah...
HUH
mne nak indah nye..
first day keje blur jer muke aku nie
pastu kan manenger
 india LELAKI...iissshhhhh.....serabot tau tak...mase dia tak datang lagi aman jer aku kat situ...bila dia da masuk kerje hah mule lah...soh wat itu ini... pai tnye aku menu bukan2...almaklom la lidah aku ni da liat ne la pandai sgt na ckp org putih gitu...dia tu org hitam boley je ckp..asal aku tak boley??? hehehhe no commen lah!! sendiri mau ingt la
hehehee

da la aku masuk keje kol8.30pg
tpi asstnt tu ckp ak dtg nk dkt kol9 gitu
huh hot je aku
x pasal-pasal kne balik kok3ptg

pastu kan kol2ptg baru break lak tu...hummm
penat jer
sir tu pulk sebok soh bace apa tah
pastu nk soal kata nye
tapi last2 dia g bank....da kene tggu dia plk... 
da pukul3.30 nie
mane la sir ni....
iiiiiiiiieeeeee,,,germ sangt
kol 4 dia smpai terus ckp da2 u bolei balik
eeeeiii geram jer
sabar je la..
seb bek la aku nie bkan jnis melanton..kalo x mmpos kne maki lak pak tam benggog tu!!




2 comments:

kakngah said...

itu la guna experience ko sebagai pembancuh air dulu..

fienasliana said...

hahaha....biase la 2 syg......kjew under francais mang mcm 2...dulu sy kjew 7E pon knew wat bkn2..tp klaw awk btol2 nk bjaye kjew ngn francais awk prlu tabahkn hati untuk sbulan aje.......lpas 2 awk dah aman...lg 1 senang naik pngkat tau syg.....so...awk knew la tahan...slamat bekerja syg ku......

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea