4/3/11

pergi ke serting 1

Posted by asliana muslim at 8:50 PM
salam,,dik ko balik bila??
petang nie la balik knapa kak??
esok teman akak g serting nak tak?? lotek moto akk da mati la..
hah?nak wat ape g sana,,kita okey jer :)
heheh okey set,,kawan akk kawen la,,
oohhww okeyy,,g kol bape?? nek apa?kita 2 jer errk?
aah kte 2 la,,kol 11 camtu,,ko berani ker bawak kerte g serting
ehh kita tak kesah,, takkan nak naik moto jauuuhhhh tuu heee (alasan)
okeyyhh nek keta k
okeyyhh
^_^
`
`
`
 ceeewwwaaahhh!! aku meng offer diri jadi driver hahahahaha
kak ayu da lawa aku pon on jer la,, lagi pon dok uma takder per nak wat hee
kebetolan ahad tak kerje cuti hee
`
`
walimatulurus
-
-
mehh,,meh aku knal kan,,
dari kiri aku,pengantin,,ank pngantin,,pengantin,,& kak ayu 
hahahha
actually nie kali ke 2 pengantin pempuan tu di ijab kabul kan
pengantin pempuan tu la kawan kak ayu
hehehhe
`
`
`
see aku & kak ayu pon sempat post tauu

kak ayu nie ank bos aku ^_^ tetiba aku da jadi rapat lak ngan dia nie heheheheh
`
`
`
 nak tau tak?????
singgah bahau sat,,coz cuaca panas lah nak bawak kerete hehehhe (alasan lagi)
so kitorang g ngok wayang lalalalaalalaa~
nak tau tak citer ape????
taaarraaaaaa
hooo if u all belom tonton crita nie kat,,i suggest u all pergi lah ngok heheheh
cerita nie bes giler tapiii tak la sampai giler hahaha
confurm la tak kering gusi tgok cter nie
so kol 7mlm baru sampai rumah heheheh
mak akk ayu siap cakap
"wahh korang da dapat sayap main jauh lagi terbang"
hehehehe makcik nie cam perli jer coz balik lambat 
sorriieeee makcik hehehe

0 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea