7/21/11

Posted by asliana muslim at 12:09 AM
assalammualaikom,,
tinggal lagi 9hari jer stay kat kem plkn nie
30hb da tamat latihan da...
ALHAMDULILLAH..
x sabar da ne nak tamat,,
sya da mula rase bosan dok sini coz  roomate  saya nie yang merupakan assiscort
kompeni BRAVO agak melampau perangai nya
jenis saya x kesah la kan kalo share makanan nie,,,, & mang x biasa kalo mkn org pandang than x lawa...mang x suka wat perangai camtu..rase cam tak der bahasa jer..
semalm nye kisahnya.........
cer cte...cer cite.. hehehehe nak cite la nii
sya dahaga la tersangat2...mang stok air mineral saya dlm dorm da habis...
than nan muka selamber sy mintak la cikit air kat minah nie..
perrgghhh memang hot iler ngan perangai die beb..
dia ckp laa x der air,,,tpi sy nmpk la air dlm botol dia tu.. senag citer dia tipu la tak der air...sye mntak lagi..dia ckap
"tu air yassin la"
'alaaaa x per la air yassin pon x kesah..dahaga sgt ni weh'
"eee mne boley!"
'kedekot la ko tu pon nak bkira'
"ah ko!!! hak masing2 la nak bagi ker tak"

turn dia ckp camtu...terus sya diam... hlang rase nye dahaga sye
peerrrggghhh mang sakit hati sgt2 beb
kalo dia mnx apa yang saya mkn minum x de pon saya nak berkira....
bukan nak mngungkit laaa.. tapi mang sakit sgt hati bila org buat cam tu. tah pape jer minah tu
mentang2 la dia leader nk belagk plk..
benci!!!


0 comments:

 

MELUR MELATI Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea